PROCEDURA UKOŃCZENIA KSZTAŁCENIA
Przed złożeniem wymaganych dokumentów doktorant zobowiązany jest zrealizować:
- indywidualny program kształcenia, tj. uzyskać zaliczenie ze wszystkich wymaganych przedmiotów objętych programem kształcenia w Szkole Doktorskiej (oceny muszą zostać wpisane do systemu USOS),
- obowiązkowy staż oraz wymaganą praktykę zawodową.
Wymagane dokumenty:
- rozprawa doktorska w formie papierowej (miękka oprawa) i elektronicznej (plik .pdf przesłany na adres phd.school@put.poznan.pl lub link do chmury, gdzie umieszczony jest plik z rozprawą),
- w przypadku, gdy temat pracy doktorskiej został zmodyfikowany - skorygowany indywidualny plan badawczy z uzasadnieniem wprowadzonych zmian, podpisany przez doktoranta, promotora(ów), zaopiniowany przez promotora pomocniczego (jeżeli dotyczy) oraz zaakceptowany przez odpowiedniego koordynatora w danej dyscyplinie,
- pozytywna opinia promotora lub promotorów,
- sprawozdanie roczne,
- raport końcowy do Ministerstwa (w przypadku uczestników programu "Doktorat wdrożeniowy"),
- wniosek o wydanie zaświadczenia o ukończeniu kształcenia (wzór wniosku jest dostępny w zakładce DO POBRANIA,
- legitymacja doktorancka.
Ankieta absolwenta - zapraszamy do wypełnienia ankiety absolwenta Szkoły Doktorskiej Politechniki Poznańskiej:
https://ankiety.put.poznan.pl/
klucz: put-j4s-584
Postępowanie w sprawie nadania stopnia doktora w Politechnice Poznańskiej jest przeprowadzane na właściwym Wydziale.